Movie star Vincent Chase (Adrian Grenier), together with his boys, Eric (Kevin Connolly), Turtle (Jerry Ferrara) and Johnny (Kevin Dillon), are back…and back in business with super-agent-turned-studio head Ari Gold (Jeremy Piven). Some of their ambitions have changed, but the bond between them remains strong as they navigate the capricious and often cutthroat world of Hollywood.