Everything is Beautiful With You
Shot in beautiful and exotic locations of Istanbul and Izmir My Best Friend’s Wedding is a Turkish adaptation of the 1997 American romantic comedy. Childhood friends Deniz (Burcu Biricik) and Emre (Mert Firat) had a deal to marry each other if they were still single by age 30. Now, four days before her 30th birthday, Emre announces that he's marrying a gorgeous 20-year-old named Melissa (Hazar Erguclu). Suddenly realizing that she's actually in love with him, Deniz vows to stop the wedding at all costs. However, when she is appointed maid of honor, things get even more complex. Deniz will have to make tough choices with the help of her editor Bulut (Ilker Aksum)