Evil Dead Burn
Evil Dead Burn unleashes the franchise’s most savage and terrifying ride to date, blazing onto big screens with an all-new chapter of carnage and demonic mayhem. After the loss of her husband, a woman seeks solace with her in-laws in their secluded family home. As one by one they are transformed into Deadites—turning the gathering into a family reunion from hell—she comes to discover that the vows she took in life... live on even in death.