Firestarter
A couple desperately try to hide their daughter, Charlie, from a shadowy federal agency that wants to harness her unprecedented gift for turning fire into a weapon of mass destruction. Her father taught her how to defuse her power, but as Charlie turns 11, the fire becomes harder and harder to control. When a mysterious operative finally finds the family, he tries to seize Charlie once and for all -- but she has other plans.