Furious 6
Since Dom (Vin Diesel) and Brian's (Paul Walker) heist in Rio left them and their crew very rich people, they've scattered across the globe; however, they must still live as fugitives, unable to return home to their families. Meanwhile, Agent Hobbs (Dwayne Johnson) has been tracking a gang of lethally skilled mercenary drivers whose second-in-command is someone Dom knows. Unable to take them down himself, Hobbs asks Dom and his crew for help in exchange for full pardons for everyone.