Hot Shots! Part Deux
After multiple special teams fail to rescue a growing population of hostages held by Iraqi dictator Saddam Hussein (Jerry Haleva), retired Navy pilot and American hero Topper Harley (Charlie Sheen) is called back to active duty once again. On orders from President Benson (Lloyd Bridges), Harley and his partners, Harbinger (Miguel Ferrer) and Rabinowitz, parachute into Iraq and struggle to free the hostages -- including the husband (Rowan Atkinson) of Harley's old flame, Ramada (Valeria Golino).