Love Again
Coping with the loss of her fiancé, Mira Ray sends a series of romantic texts to his old cellphone number, not realizing it was reassigned to journalist Rob Burns. Rob becomes captivated by the honesty of her words in the beautifully constructed texts. When he's assigned to write a profile of superstar Celine Dion, he enlists her help to figure out how to meet Mira in person -- and win her heart.