Love Is In the Legend
The Harlem ball scene and voguing meet pop culture in underground 1980s New York in this true story showing the fascinating convergence of the Paradise Garage, the House of Field, the ball scene, and 7th Avenue fashion, leaving a legacy of living and lost legends. Immerse in a compelling documentary of the missing link paving the way to Madonna’s Vogue and Jennie Livingston’s Paris is Burning.