Phantom Thread
Renowned dressmaker Reynolds Woodcock and his sister Cyril are at the center of British fashion in 1950s London -- dressing royalty, movie stars, heiresses, socialites and debutantes. Women come and go in Woodcock's life, providing the confirmed bachelor with inspiration and companionship. His carefully tailored existence soon gets disrupted by Alma, a young and strong-willed woman who becomes his muse and lover.