Planet Terror
An ordinary evening in a small Texas town becomes a grisly nightmare when a horde of flesh-eating zombies goes on the prowl. Cherry (Rose McGowan), a go-go dancer, and Wray (Freddy Rodriguez), her ex-lover, band together with other survivors in a no-holds barred effort to escape the carnage. The odds become a bit more even when Cherry, who lost her leg to a hungry ghoul, gets a machine-gun appendage and lets the bullets fly.