Puffins: Shorts Collection 16
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 16 includes 4 amazing episodes:Jurassic Puffin, The no-flying machine, Tac's glasses,Whistle it off. Jurassic Puffin: Drilling the ice, Otto finds a scary looking Jurassic Puffin and attempts to subdue him, but he does not respond to his commands. Will Otto and the Puffins be able to defend themselves from the creature? The no-flying machine: Otto desperately wants Tic's balloon, so he builds a new and ingenious tool to make the Puffins unable to fly. Tac's glasses: Tac falls asleep on the sofa. When he wakes up he barely sees anything and realizes he has no glasses on his beak. Where are they? Whistle it off: Otto invents a golden whistle that can make things bigger or smaller, but he accidentally swallows it!