Puffins: Shorts Collection 4
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 4 includes 4 amazing episodes: Puffzilla, Treasure Map, The Magic Trick, The Great Pretender. Puffzilla: Tic finds an ancient medallion that turns him into a giant Puffin ... will he be able to get back to normal? Treasure map: Otto sets up a trap with a fake treasure map. The four Puffins start a treasure hunt ... Will they be able to keep their bearings? The magic trick: Tic is showing his magic tricks to the other Puffins, but accidentally makes Tac disappear inside a suitcase. The great pretender: Didi pretends to have a terrible stomachache, so her worried friends decide to take her to Johnny Puff. Unfortunately for her, he's not able to play along.