Puffins: Shorts Collection 8
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 8 includes 4 amazing episodes: The last laugh, Hypnosis, The Housekeepers, The lost puffin. The last laugh: A horrible wailing lures the Puffins into Otto's fortress, only to find out that it is Otto himself crying desperately. How will they make him better? Hypnosis: During a snowball fight, Pie and Tac are hypnotized by Otto's medallion. Will Didi and Tac find a way to free their friends? The housekeepers: While Tic and Tac are sent to go chop some wood, Pie and Didi stay home to clean up. Soon, everyone will realize that they are not able to complete their tasks, leading to disastrous results. The lost puffin: The four Puffins save a little grey Puffin from a snow storm. The poor grey Puffin is sad and alone, and the four try to cheer him up, but the little one only wants his mommy.