Run
They say you can never escape a mother’s love, but for Chloe (newcomer Kiera Allen), that’s not a comfort — it’s a threat. There’s something unnatural, even ominous about the relationship between Chloe and her mom, Diane (Sarah Paulson). Diane has raised her daughter in total isolation, controlling every move she’s made since birth. But now, as Chloe prepares to leave for college, she discovers incredible secrets that she’s only beginning to grasp.