Six Inches of Soil
The inspiring story of three young British farmers standing up against the industrial food system to transform the way they produce food, championing regenerative farming to heal the soil and build viable businesses. By focusing on local food systems and shorter supply chains, they find ways to provide for their communities sustainably. With guidance from seasoned mentors, they become part of a new agrarian renaissance.