Up
Carl Fredricksen, a 78-year-old balloon salesman, is about to fulfill a lifelong dream. Tying thousands of balloons to his house, he flies away to the South American wilderness. But curmudgeonly Carl's worst nightmare comes true when he discovers a little boy named Russell is a stowaway aboard the balloon-powered house.