Zookeeper
Kindhearted Griffin Keyes is one of the best-loved caretakers at the Franklin Park Zoo, but since he is more comfortable with the animals than with females of his own species, his love life is lacking. When Griffin decides that the only way to get a girlfriend is to find a more glamorous career, the animals panic. To keep him from leaving, they reveal their secret ability to talk and offer to teach him the rules of courtship, animal style.