Dr. Brain
From visionary filmmaker Kim Jee-woon. Brilliant brain scientist Sewon (Lee Sun-kyun) suffers a horrific personal tragedy. Desperate to uncover what happened to his family, he conducts “brain syncs” with the dead to access their memories for clues.