A Journal for Jordan
Deployed to Iraq, First Sgt. Charles Monroe King starts to keep a journal of love and advice for his infant son. Back at home, Dana Canedy, a senior editor for The New York Times, revisits the story of her unlikely, life-altering relationship with King and his enduring devotion to his beloved family.