Dr. No
In the film that launched the James Bond saga, Agent 007 (Sean Connery) battles mysterious Dr. No, a scientific genius bent on destroying the U.S. space program. As the countdown to disaster begins, Bond must go to Jamaica, where he encounters beautiful Honey Ryder (Ursula Andress), to confront a megalomaniacal villain in his massive island headquarters.