Escaping Tel Aviv
Egyptian national Salwa (Mona Zaki from the smash hit Perfect STrangers and Flight 404) is kidnapped with her two children and taken to Israel by her husband who is an undercover Israeli Mossad agent. Mostafa, a skilled undercover officer, is assigned the mission to rescue Salwa and her children and return them back to Cairo.