Harry Benson: Shoot First
Renowned photographer Harry Benson rose to fame alongside The Beatles, having been assigned to cover their inaugural trip to the United States in 1964. With unprecedented behind-the-scenes access, Benson captured some of the most vibrant and intimate portraits ever taken of the most popular band in history. His extensive portfolio includes iconic images of Winston Churchill, Bobby Fischer, Muhammad Ali, Greta Garbo, Michael Jackson and Dr. Martin Luther King, Jr.