I Heard the Bells
Known as America's Poet, Henry Wadsworth Longfellow leads an idyllic life, until the day his world is shattered by tragedy. With a nation divided by the Civil War and his family torn apart, Henry puts down his pen. The sound of Christmas morning reignites the poet's lost voice, and he discovers his rekindled faith.