İncir Reçeli 2
After losing the woman he loves, Metin (Halil Sezai Paracikoglu) finds himself seriously alone. His life is a repetitive round of singing at a bar and grieving for everything he has lost. Until this happen, Gizem appears out of nowhere... Gizem tells Metin that he needs to be someone, at least for someone. Will these two people with so much pain and solitude in common be able to heal each other?