Lady Buds
When California legalized marijuana, six women emerged from the shadows of the cannabis underground, and into the light of a legalized market. But with major corporations and heavy-handed regulations to reckon with, these trailblazing women must risk everything in order to claim their own piece of the American dream in the market they helped to create.