Lethal Weapon 4
Mel Gibson and Danny Glover return as buddy cops Riggs and Murtaugh, with Joe Pesci riding comedy shotgun as chatterbox Leo. Murtaugh is still the family man. Riggs is still the gonzo loose cannon and - what's this? - family man. His will-he/won't he marriage to Cole (Rene Russo) is one of the new wrinkles in this powerhouse crowd-pleaser that also stars comedy favorite Chris Rock and international action star Jet Li. This sequel involves an action packed battle with a Chinese ganglord.