Narrative
Adam's hooked on the idea that you only live once. Jenny on the other hand sees life as a gift. They share a connection-issue and neither of them have been in a real relationship. Adam wants to figure out why a smart girl like Jenny, would not even applying for the college she's most interested in attending. But Adam has problems too, his restlessness almost got him killed and Jenny is interested in knowing why. While talking, real feelings grows between them, but will these feelings be stronger than their fear of separation? Will love have a chance?