Orders
In 1970, Quebec falls under martial law after two high-ranking government officials are kidnapped by a separatist group. This docudrama follows five people captured during the event known as the October Crisis. When a cab driver (Jean Lapointe), his wife (Hélène Loiselle) and three others get caught up in the mayhem, they are taken into custody without explanation. The group is held against their will in a prison and endure a variety of dehumanizing experiences at the hands of the guards.