Paranormal Activity 4
It has been five years since Katie (Katie Featherston) murdered her sister and disappeared with her infant nephew, Hunter, in tow. Now, a new family is about to fall prey to nighttime terrors. A mysterious accident next door leads to teenage Alex (Kathryn Newton) and her family becoming the temporary guardians of Robbie (Brady Allen), a very creepy neighbor boy. Cameras installed throughout Alex's home capture the sinister events that unfold after Robbie's arrival.