Recep İvedik 3
Since his grandmother has died, Recep Ivedik is sad and depressed. He also has nightmares every night that totally confuse him. Everybody who wants to help him fails. When a distantly related girl called Zeynep has problems with finding housing, Recep puts her up in his flat. In the beginning they do not understand each other very well, but after a while they do quite a lot together. Although they do sports like jogging, karate or dancing, or social activities like theater or cooking lessons, Recep cannot get really happy. Then Zeynep does something with Recep that he did not know about yet...