Saint Maud
The debut film from writer-director Rose Glass, Saint Maud is a chilling and boldly original vision of faith, madness, and salvation in a fallen world. Maud, a newly devout hospice nurse, becomes obsessed with saving her dying patient’s soul, but sinister forces, and her own sinful past, threaten to put an end to her holy calling.