The Adventures of Sherlock Holmes
This follow up to THE HOUND OF THE BASKERVILLES returns Basil Rathbone as Sherlock Holmes and Nigel Bruce as Dr. John Watson. This time, the detectives try to foil their archenemy Professor Moriarty, who targets a wealthy family and plots the theft of the Crown Jewels.