The Black String
After Jonathan (Frankie Muniz) goes on a blind date with a mysterious woman, he becomes incredibly ill. Suffering from blackouts and hallucinations, Jonathan’s life begins to fall apart. He starts to believe that he’s the victim of a sinister cult that’s cursed him with evil forces beyond his control. But is this supernatural threat real or all in Jonathan’s troubled mind? This riveting horror-thriller will leave you shaken long after it’s all done.