The Formula
THE FORMULA is the story of Quinn and Graham, two engineering students who discover a mathematical formula to pick up women with ease. Quinn is the hopeless romantic who falls head over heels for T.J., a pretty student teacher, while Graham is a chauvinistic womanizer who makes it his mission to bed as many co-eds as possible. As Quinn and Graham test their "formula," moving from one date to the next, they discover that there is no shortcut to finding true love.