The Heartbreak Kid
Big laughs head south of the border in the Farrelly Brothers' newest twist on boy-meets-girl. When the single and indecisive Eddie (Ben Stiller) meets the sexy and beautiful Lila (Malin Akerman), the guy who could never pull the trigger jumps the gun. While honeymooning in Mexico, Eddie discovers he's made a really big mistake. He soon meets Miranda (Michelle Monaghan), his real soul mate. But when the love of your life isn't your wife, things can get quickly out of control. Now it will take some desperate measures to turn his honeymoon from hell into the perfect romantic getaway.