The Hunger
John (David Bowie) is the lover of the gorgeous immortal vampire Miriam (Catherine Deneuve), and he's been led to believe that he'll live forever, too. Unfortunately, he quickly deteriorates into a horrible living death, and Miriam seeks a new companion. She soon sets her sights on Sarah (Susan Sarandon), a lovely young scientist, who quickly falls under Miriam's spell. However, Sarah doesn't warm up to the concept of vampirism easily, leading to conflict with Miriam.