The Last Supper
Stranded student Pete (Ron Eldard) gets a lift from racist trucker Zack and repays the favor by inviting him in for dinner with his roommates, Jude (Cameron Diaz), Luke (Courtney B. Vance), Marc (Jonathan Penner) and Paulie (Annabeth Gish). When Zack praises Hitler and pulls a knife at the table, the roommates kill him. Rationalizing their actions as a favor to humanity, they bury Zack in the yard and begin to invite other offensive types to a string of similarly murderous meals.