The Pyramid
The age-old wonders of the world have long cursed explorers who've dared to unlock their mysteries. But a team of archaeologists get more than they bargained for when they discover a lost pyramid in the Egyptian desert. As they begin to uncover its horrifying secrets, they realize they’re being relentlessly hunted by an ancient evil more nightmarish than anything they could have imagined.