The Running Man
The Running Man is a fun, unhinged deadly game show where contestants must survive 30 days while being hunted by professional assassins, with every move broadcast to a bloodthirsty public and each day bringing a greater cash reward. Working class Ben Richards (Glen Powell) is coerced into the competition by the show's ruthless producer (Josh Brolin). Ben’s defiance, instincts, and grit turn him into a fan favorite—and a threat to the entire system.