The Sandlot 2
A gang of baseball playing kids manage to get hold of a model NASA rocket belonging to one of their parents. When they accidentally shoot it into a nearby junkyard, they have to make a plan to get past a super-ferocious, mutated guard dog known as The Great Fear.