Thoroughbreds
Childhood friends Lily and Amanda reconnect in suburban Connecticut after years of growing apart. Lily has turned into a polished upper-class teenager who has a fancy boarding school on her transcript and a coveted internship on her resume. Amanda has developed a sharp wit and her own particular attitude but all in the process of becoming a social outcast. Though they initially seem completely at odds, the pair eventually bond and hatch a plan to solve both of their problems.