Two Can Play That Game
When it comes to matters of the heart, keeping her man happy and committed is all in a day's work for Shanté Smith (Vivica A. Fox). Shanté is so adept at navigating the waters of romance that her best girlfriends depend on her for advice whenever man trouble clouds the horizon. But when Shanté's boyfriend Keith (Morris Chestnut) is caught red-handed stepping out with her archrival Conny (Gabrielle Union), Shanté institutes her Ten Day Plan to get her man in line.