Venom: Let There Be Carnage
Eddie Brock is still struggling to coexist with the shape-shifting extraterrestrial Venom. When deranged serial killer Cletus Kasady also becomes host to an alien symbiote, Brock and Venom must put aside their differences to stop his reign of terror.