Buster's Day to Day Adventures
S2, E209: Buster the Bus takes on fun and challenging adventures with his friends. From getting stuck in muddy puddles and rescuing Scout from a storm, to building a magical snowman and racing Terry Tractor, each day is filled with excitement. Buster also learns important lessons about friendship, helping others, and keeping his teeth clean while having fun!