One Dollar Dante Jenkins
S1, E8: Bud promises to help out his worker, Dante Jenkins, but Ken Fry's re-emergence puts their agreement in jeopardy; Chelsea is betrayed by both her father and Abatsy; Garrett comes clean to Dannie while confronting her about her own secrets.