S1, E6: Pogo and Bubbles get stranded in the desert after Pogo accidentally sabotages Bubbles' attempt to break the speed record. What ensues is a struggle to survive, with one incredibly determined, and another incredibly annoying character. Will they learn to work together to get themselves back safely?