Adrián Uribe: Homemade
The successful Mexican comedian Adrián Uribe presents a completely homemade stand-up for the first time. With very fun routines about his experience being a father for a second time, the pandemic and personal experiences, Adrián will make sure that you have great time and you won't stop laughing.