Cuba's Secret Shark Lair
Researchers receive permission to search for Cuba's gigantic sharks; one team looks for a hammerhead known as "The Queen," while the other hunts for a great white the same size as a shark known as "El Monstruo," captured in Cuban waters in 1945.