The Affair
When Ozan, a family man, meets Aslı, a married woman still dealing with the death of her son, they both become captivated by each other. Thus, they embark on a forbidden affair that sparks a whirlwind of passion and betrayal.
Ozan, a father of four, meets Aslı, a married woman struggling with her restaurant, and passion sparks between them.
Still reeling from the night before, Ozan and Aslı cross paths again, and their affair begins to threaten both of their marriages.
While Ozan tries to find a way to escape the chaos at home and see Aslı, she learns about the selfish plans her husband, Önder, has.
The couple goes on a getaway. Besides the inconveniences, their connection keeps growing stronger, and Aslı reveals her secret to Ozan.
The couple starts making plans for the future, but Aslı’s past and Ozan’s family issues make it hard for them to keep their secret.
The couple attends an out-of-town event to go on another date, where Ozan uncovers a secret that could put an end to the affair.