S7, A18: Jack Bauer strijdt tegen de elementen om een aanval te voorkomen die het land voor altijd kan veranderen. Terwijl de catastrofale klap het land nadert, gaat Tony Almeida te werk vanuit het veld en Kim Bauer (gastactrice Elisha Cuthbert), die voor het laatst was te zien in seizoen vijf, keert terug. Ondertussen wordt de inzet verhoogd wanneer de regering geconfronteerd wordt met chantage.